Wilma - min ögonsten!

Alla inlägg den 20 juli 2009

Av Jessica Sjödin - 20 juli 2009 21:01

Hallo hallo!


Gud va trist väder det är idag, ihållande regn!!! Sent igår kväll fick vi besök av M, hon skulle sova över till idag! Trevligt! I morse tog vi sovmorgon som vanligt känns det som, gumman vaknade halv nio nio. Skönt som bara den men i och med att hon vaknar så sent så blir det ofta bara en sovlur under dagen. Vad ska man göra?


Idag har vi trotsat vädret och ätit lunch på stan med besöket vi haft, vi gick på ett väldigt trevligt ställe och åt god mat - lax med potatissalllad! Sedan under eftermiddagen har vi varit på jobbet jag och Wilma. Har tagit på mig lite extra jobb nu i aug och sedan i sept ska jag jobba lite mer...känns si så där....


Gumman vaknade vid halv åtta åtta i kväll och stor grät, det var länge sedan hon grät så hemskt, måste haft ont i magen - stackarn. Till slut gick det över och då hade hon energi för tusen tror jag. Hon tog sig upp från sittande till stående själv i soffan, naturligtvis satt vi bredvid. Sedan stod hon och nästan hoppade och va jätteglad till hon råkade sätta sig ner igen....pustade lite och sedan stod hon igen. Så höll hon på ett bra tag, sötnosen!  Nu försöker vi sova ner henne igen men det verkar lönlöst. Undrar om det är för att vi hyrt film i kväll....hm. Nä nu ska jag ta och hjälpa sambon!


Ha de gött!

Presentation


Wilma min ögonsten

Omröstning

Gillar du höstmörkret?
 Ja absolut, hösten är den bästa årstiden
 Ja, älskar när man får tända ljus
 Nja, svårt att bestämma mig
 Nej, längtar till vintern
 Nej absolut, så mörkt och kallt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards