Wilma - min ögonsten!

Alla inlägg den 15 juli 2009

Av Jessica Sjödin - 15 juli 2009 22:14

...blir lite kommentarer i de bloggar jag följer men idag har jag iaf läst igenom de dagar som missats. Ska ta mig i kragen och bli bättre! Hoppas ni alla har det bra i denna underbara sommar värme!


Kram kram!!!

Av Jessica Sjödin - 15 juli 2009 21:59

Hallo hallo!


Förlåt förlåt förlåt att jag inte skrivit på länge men vi har fullt upp! I helgen var vi i Backe med lite andra utflykter, bla fotboll i Strömsund - snacka om att jag hade trääääningsvärk ett antal dagar efter det. Wilma hon var hos morfar under tiden. Efter matchen blev det en hederlig gammal fotbollsfest innan utgång på dundermarknaden :) Hade hur kul som helst. Min minsta lillebror var snäll och körde oss hem på natten (kändes roligare att vakna upp där gumman var.


Vi for hem till stan i måndags kväll och igår kom kusin vitamin med sina sötnosar! Roligt att ses då det är ganska långt mellan gångerna. Gumman tyckte det var hur roligt som helst, kunde inte komma till ro igår kväll! Somnade väl vid halv tiotiden, puh! Vaknade sedan i natt vid halv tre och var då hur pigg som helst.......somnade sedan vid halv fem fem tiden, då var det två föräldrar som var ganska utpumpad.....Jag och Wilma tog dock sovmorgon, vaknade halv tio. Wilmas pappa däremot var tvungen att kliva upp och jobba vid sjutiden.


Idag har vi varit på storsjöbadet och solat och myst! Kusin vitamins pojkar har badat för flera år tror jag :)  Nä nu börjar alla ha gjort sig färdig för natten och en film står på schemat innan vi kryper till kojs.


Hoppas alla har det gött!

Presentation


Wilma min ögonsten

Omröstning

Gillar du höstmörkret?
 Ja absolut, hösten är den bästa årstiden
 Ja, älskar när man får tända ljus
 Nja, svårt att bestämma mig
 Nej, längtar till vintern
 Nej absolut, så mörkt och kallt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards