Wilma - min ögonsten!

Alla inlägg den 7 juli 2009

Av Jessica Sjödin - 7 juli 2009 21:23

Hallo hallo!


Ledsen att det inte blir så mycket skrivet och att det varit sparsamt med bilder, man har fullt upp på sommaren har jag märkt :) Mest tråkigt är det att jag inte hinner läsa alla de bloggar jag följer, det ska jag ändra på! Idag har vi iaf varit på stan och fikat med några ur föräldragruppen, det var riktigt trevligt. Det var ett bra tag sedan sist så de små hade ju blivit så stora!


Natten den var som de flesta nu, ett uppvak mitt i natten men efter välling så somnade lillskruttan direkt, skönt. Vi vaknade dock lite tidigare än vanligt, tror att klockan var runt sju. Det är så gött nu för hon har börjat äta rätt bra och igår till lunch och middag idag så åt hon av min mat, snacka om att det var roligt!!!! Så därför har jag varit och inhandlat köttfärs så i morgon ska jag fixa egen spagetti och köttfärssås (hm får väl se hur det går...). Nu tror jag även att det inte är långt till hon kryper på riktigt, har tagit sig fram ganska bra i kväll, håller tummarna!


I morgon ska jag berätta en liten överraskning, lääääängtar!


Här är lite bilder som jag hittade i kameran, blev dock inte några nu när jag var hemma på semester då batteriet dog!!! Snacka om att jag blev förb-nnad på mig själv.

 Premiärdopp i fjällsjöälven med mormor blev det förr förra helgen, gumman verkade tycka det var toppen!


Tyckte dock inte livet var toppen hela tiden, ville inte leka i sin pool (kan det bero på att det inte var någe vatten i den....).


 Så här söt var man idag till lunch när pappan tog på gumman hans mössa mitt i matningen....Mammas sötnos!

Ha de gött!

Presentation


Wilma min ögonsten

Omröstning

Gillar du höstmörkret?
 Ja absolut, hösten är den bästa årstiden
 Ja, älskar när man får tända ljus
 Nja, svårt att bestämma mig
 Nej, längtar till vintern
 Nej absolut, så mörkt och kallt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards