Wilma - min ögonsten!

Alla inlägg den 19 juli 2009

Av Jessica Sjödin - 19 juli 2009 21:39

... som tagits senaste veckorna!


Först en fin bild på fotbollsbrudarna efter matchen som spelades i Strömsund. Jag, Monica och Kristin (Wilmas faster).


Sedan så tog jag lite bilder på min kusins sötnosar och Rasse hade tagit ett antal kort också, mästerfotografen :) Men de får ni inte se här....

 Fick även ett fint kort på hela familjen!


En dag var vi på badet (jag, Wilma, min kusin och hennes två pojkar), storsjöbadet, fint väder hade vi så vi satt ute mest hela tiden. Wilma mös som en prinsessa!


Idag så var hon på ett strålande humör, lilla prinsessan på ärten :)


Nä nu får det vara bra för denna gång!


Ha de gött!

Av Jessica Sjödin - 19 juli 2009 21:20

Hallo hallo!


Ja vi har haft fullt upp hela veckan. Som sagt var kusin med pojkar här från tis till fre och i fredags kom min söta kompis Anna med hennes ögonsten på besök. Vi gick på bio på kvällen så Wilma var hemma med pappa. Ice Age 3 blev det och den kan jag rekomendera starkt! Grymt rolig. Titta på denna söta varelse, hur många hjärtan kommer han att krossa, Annas lillgrabb?? Gissar på måååånga.

 På lördag em for dem hem och hux flux var vi alldeles själv....jag, Wilma och min sambo! Snacka om att det kändes ensamt men vi mös på! Vi grillade och åt middag ute på uteplatsen, gött!! Längtar som en tok till vi flyttat till huset, där har vi en alldeles egen uteplats utan någon som helst insyn..... Klockan passerade sedan tio innan lillskruttan somnade.


Idag låg vi och drog oss ett tag innan vi steg upp, det var ju söndag och allt. Vi har inte gjort något speciellt idag, varit hemma och lekt med skruttan, åkt lite bil och tittat runt, handlat, tränat och varit till en kompis kille och fick fika, tack för det H! Under fikatiden var sambon och slog lite bollar! Det gjorde vi igår här ute på frösöns golfbana, min sambo har tagit det gröna kortet men inte jag (har inte haft tid direkt), måste dock träna och slå lite innan något kort tas :) Gumman sov sin em lur medan vi slog och sedan lagom till jag blev rastlös så vaknade hon och fick mellanmål. Sedan tittade vi när pappa slog (det lät så högt när han slog så gumman började gråta...). Nu väntar vi åter besök, en kompis från G borg ska komma på snabbvisit. Kommer med tåget senare i kväll.


Så här ser det ut nu för tiden, bara hon har något att dra sig upp mot så gör hon det, sedan står hon och vinglar stappligt. Det är bara att vara på sin vakt så hon inte far. Under tiden har hon världens leende på läpparna! Pratar det gör hon hela tiden nu också, da da da da osv. Hon tar sig även framåt nu, inte direkt krypande utan mer ålande. Brukar stå och spinna på samma ställe när hon ska krypa så då ålar hon sig i stället :)

 

Ha de gött!

Presentation


Wilma min ögonsten

Omröstning

Gillar du höstmörkret?
 Ja absolut, hösten är den bästa årstiden
 Ja, älskar när man får tända ljus
 Nja, svårt att bestämma mig
 Nej, längtar till vintern
 Nej absolut, så mörkt och kallt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards