Wilma - min ögonsten!

Alla inlägg den 8 juli 2009

Av Jessica Sjödin - 8 juli 2009 22:36

Hallo hallo!


Ja det är faktiskt så, idag har vi varit och skrivit kontrakt! F o m 1 september kan man kalla sig husägare :) Såååå himla roligt och världens finaste hus...typ bara tio minuter härifrån. Kort sammanfattning om detta underbara hus - boarea ca 100 kvadratmeter och biarea ca 100 kvadratmeter. Tre sovrum uppe och ett stooort sovrum/gästrum i källaren med gillestuga, "relaxrum", dusch, bastu, förråd, matkällare och tvättstuga. Uppe ett fiiint kök och innanför det "vårt" kommande sovrum med eget badrum, sicket badrum då....bubbelbadkar och "stjärnhimmel" i taket med små lampor samt spottar. Även en klädkamamare där vi kan få undan mycket av våra kläder :) Ovanför toaletten var det också ett skåp, när man öppnade den luckan gick det ett rör ner till tvättstugan, vilken lyx!!! Det vi måste fixa är lite med taket och annan värme.


Lite nya tapeter i några rum så blir det kanon. Wilma ska få världens finaste rum :) Nä nog snackat....kommer lite bilder men det blir senare.


Nu ska jag slappa och njuuuuta av denna underbara dag, glömde nämna att Wilma var som en ängel  hela tiden! Nä tror jag tar ett glas rött!


Ha de gött!

Av Jessica Sjödin - 8 juli 2009 22:32

...det var igår kväll, gumman somnade som vanligt vid halv åtta men vaknade vid halv elva elva och gnällde. La henne i våran säng och då blev det bättre, låg och gosade med mysen för fullt men jag behövde bara börja gå upp så började hon igen. Till slut var det ett gallskrik som inte gav med sig, trodde hon hade ont i magen men till slut gjorde jag i ordning välling och då blev det bättre och vips så sov hon...vilket matvrak! Fick alltså en full flaska vid halv åtta och drog i sig ytterligare 150 ml (blev det efter att jag spillde ut resten....) vid elva! Sedan var det en sessa som sov till sju halv åtta, skönt:)

Presentation


Wilma min ögonsten

Omröstning

Gillar du höstmörkret?
 Ja absolut, hösten är den bästa årstiden
 Ja, älskar när man får tända ljus
 Nja, svårt att bestämma mig
 Nej, längtar till vintern
 Nej absolut, så mörkt och kallt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards