Wilma - min ögonsten!

Alla inlägg den 1 juli 2009

Av Jessica Sjödin - 1 juli 2009 23:57

...jo det är sant. Nu i denna värme har gummans mage verkligen kommit igång :) Igår gjorde hon nummer två tre gånger....samma idag. Men skillnaden idag är att hon lyckades skita ner både momma och sedan moffa, fullträff med andra ord :) Idag har vi hängt på stranden hela dagen, syns på mig kan jag lova.....Lillskruttan sov i över två timmar idag och sedan var hon så trött vid sjutiden så när klockan var halv åtta var det bara välling och sedan sängen som gällde, håller tummarna för att hon inte vaknar vid sex i morgon bitti nu. 


Natten som var sov hon i ett sträck! Fatta första natten på några månader som vi sov hela natten, skönt kan jag lova. Somnade vid nio och vaknade vid halv åtta! Me like!!!! Nä nu är det sängen som gäller....


Ha det så gött i värmen!

Presentation


Wilma min ögonsten

Omröstning

Gillar du höstmörkret?
 Ja absolut, hösten är den bästa årstiden
 Ja, älskar när man får tända ljus
 Nja, svårt att bestämma mig
 Nej, längtar till vintern
 Nej absolut, så mörkt och kallt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards