Wilma - min ögonsten!

Alla inlägg den 16 september 2009

Av Jessica Sjödin - 16 september 2009 12:09

Ja äntligen har jag fått fingrarna ur och satt in en bild på oss på nyfödda i lokaltidningen! Om ni vill se kortet med text är det bara att klicka här - födelseannons

Av Jessica Sjödin - 16 september 2009 11:59

...det blev igår. Min farfar fyllde åttio år! Wilma och jag åkte hem i måndags kväll och for hem igår kväll. Vi firade farfar hela dagen och gumman hon var så snäll trots en förkylning. Vilket väder vi fick då, strålande sol och varmt. Vi avslutade firandet med middag ute, nice! Vi åkte inte hem förrän  niotiden igår kväll och var hemma strax före elva, rätt så kymigt att köra själv när det är så sent men det gick bra. Gumman sov hela vägen och somnade om när vi burit in henne till sängen sin.....Vi såg inte en älg, skönt!


Vi lyckades ta ett generationskort på kalaset. Min farfar, pappa, jag och Wilma! Kul att ha till sedan. Wilma ville


inte riktigt vara med :)....  


Idag vaknade vi vid sju halv åtta och vi har redan hunnit tanka bilen, varit på min sambos jobb. Jag har börjat plantera ljung som jag ska ha ute i vinter och nu ska lunchen påbörjas. Gumman hon sover ute, somnade i bilen hem från min sambos jobb. Snart väntar ett kvällspass på sjukhuset......


På återseende!

Presentation


Wilma min ögonsten

Omröstning

Gillar du höstmörkret?
 Ja absolut, hösten är den bästa årstiden
 Ja, älskar när man får tända ljus
 Nja, svårt att bestämma mig
 Nej, längtar till vintern
 Nej absolut, så mörkt och kallt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards