Wilma - min ögonsten!

Alla inlägg den 13 september 2009

Av Jessica Sjödin - 13 september 2009 20:03

Redan söndag! Vart tar dagarna vägen? Först och främst vill vi gratulera Wilmas ena kusin till sin lillasyster som tittade ut i dagarna! Stort grattis till hela familjen!


I helgen har vi haft fullt upp. I fredags kom min ena bror med tjej, vi åt middag och drack gött! Riktigt trevligt med andra ord. Wilma hon somnade som vanligt och vaknade en gång mellan tolv och ett, fick då välling och somnade om. På lördagen vaknade lillskruttan kl sju så vi gick upp och käkade så fick Wilmas pappa sovmorgon. Vi var nog ensam uppe rätt länge innan alla började röra på sig. Min bror hjälpte oss sedan med något eluttag ute och kopplade ihop det med belysningen på framsidan som slår på när det blir mörkt. Det blev jätte bra, stort tack brorsan för det! Sedan åkte vi till ström för sambon skulle spela golf, jag och Wilma hälsade på hos I och T, gött!  Sedan åkte vi hem, gumman somnade i bilen. Vi har faktiskt bytt stol i bilen nu och gumman sitter väldigt bra i den nya! När vi kom hem var väl kl närmare halv tio, gumman vaknade när jag tog ut henne ur bilen men somnade om efter en flarra välling. Hon är så lätt att  ta med så här när vi ska någonstans och hon somnar alltid om när vi lägger ner henne i sängen (peppar peppar). Idag vaknade hon nog samma tid som alltid, här har vi inte några sovmornar längre..... Idag fick jag sovmorgon så efter nio någon gång klev jag också upp. Sedan blev det städning av huset så det var rent och fint när vi fick besök. Idag kom två av mina kompisar och hälsade på, de hade med sig en jätte fin bukett gula rosor och goa wienerbröd, mums!!! Tack snälla! Medan de var här kom min sambos bror med familj så vi fick se nytillskottet, så söööööt och så liiiiiiten! Man blir bra sugen på en sådan liten igen.....


Wilma pratar som bara den nu! Men de ord som man känner igen som kommer ut är för tillfället, titta och papapapapapa.....inte mamma! Men det kommer. Säger man vart är lampan så har hon börjat peka på lampan, så skoj! Idag flyttade vi ut Wilmas säng till hennes rum så i natt blir första natten i egna rummet och första natten för oss utan henne hos oss.....tror att det blir jobbigast för oss. Nä nu ska vi ta och mysa ner oss i soffan om Wilma vill sova så klart. Det hojjas och har sig från prinsessans rum :)


Så här söt var hon i helgen, hittade en tom pappers rulle!   


Ha de gött!

Presentation


Wilma min ögonsten

Omröstning

Gillar du höstmörkret?
 Ja absolut, hösten är den bästa årstiden
 Ja, älskar när man får tända ljus
 Nja, svårt att bestämma mig
 Nej, längtar till vintern
 Nej absolut, så mörkt och kallt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards