Wilma - min ögonsten!

Alla inlägg den 7 september 2009

Av Jessica Sjödin - 7 september 2009 09:22

...det har vi haft. I fredags kom som sagt ena fastern med familj. Vi lyckades ta ett fint kort på gården med alla barnen!

 Vilka sötnosar!


I lördags for min sambo och Wilma till min mamma och pappas stuga. Momma och moffa var så Wilma sjuk :) De hade haft det så gött och mysigt så. Så här nöjd ser man ut när man får sova i momma och moffas säng....

 Snuttisen den följer med överallt! Vi har ju två stycken och de tvättas ganska ofta för fy vad de luktar efter en vecka :) Wilma snuttar på den när hon ska sova på dagen och natten, ofta somnar hon med den i munnen - ser rätt så rolig ut! Tror att jag ska ta och köpa nya.....


Idag vaknade vi halv sju.....då var man trött. Somnade inte förrän ett i natt. Efter jobbet igår kväll så fixade jag med gardinerna i vardagsrummet uppe innan jag kom i säng. Idag på fm ska vi träffa föräldragruppen sedan bär det av på jobbet.....igen. Börjar känna av den tuffa starten, huvudet är lite trött men det är snart gjort.


Ha de så gött idag!





dkjf

sldfj

Presentation


Wilma min ögonsten

Omröstning

Gillar du höstmörkret?
 Ja absolut, hösten är den bästa årstiden
 Ja, älskar när man får tända ljus
 Nja, svårt att bestämma mig
 Nej, längtar till vintern
 Nej absolut, så mörkt och kallt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards