Wilma - min ögonsten!

Alla inlägg den 2 september 2009

Av Jessica Sjödin - 2 september 2009 07:40

...ja vad ska man göra. Igår kväll fick ju gumman lägga sig utan välling då hon åt middag rätt så sent. Tycker att det ibland blir lite tätt mellan middag och välling. Tror ni att hon vaknade senare på kvällen eller natten för att äta en flarra? Svar nej! Vi vaknade i morse vid halv sju och då hade hon inte ätit sedan middag igår kväll! Så nu sk-ter jag i att hon kanske vaknar på natten. Välling får hon innan hon ska sova, punkt slut!


Tänkte lägga upp lite bilder på de små liven från igår! De är för söta!!! Fick en bild då de flesta satt så oskyldigt på rumpan :)

 Visst ser de för snälla ut.


Lyckades även fånga en dam in action, hur rooooligt som helst! Sötnosen där!


Många av de små tyckte vagnarna var rolig, undrar om det är reflexen som är roliga :)


Efter någon timmes lek så blev de flesta helt utslagen och somnade. Vissa hade en mer rolig stil än andra :)


Nä nu ska vi ta och leka jag och Wilma! Ha en trevlig dag!

Presentation


Wilma min ögonsten

Omröstning

Gillar du höstmörkret?
 Ja absolut, hösten är den bästa årstiden
 Ja, älskar när man får tända ljus
 Nja, svårt att bestämma mig
 Nej, längtar till vintern
 Nej absolut, så mörkt och kallt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards