Wilma - min ögonsten!

Alla inlägg den 10 september 2009

Av Jessica Sjödin - 10 september 2009 22:33

...ja det gör det definitivt! Lillskruttan har börjat säga titta, det kan låta på många olika sätt men jag förstår att det är det hon menar! Skrattande Snacka om stolt mor! Hon har även sagt pappa eller något liknande länge men inte mamma....vad är det för fel!!! Min sambo är stolt som bara den....får väl hoppas det kommer snart. Nä nu är det dags att krypa i säng för att kliva upp tidigt i morgon bitti.


Go natt!

Av Jessica Sjödin - 10 september 2009 08:07

God morgon Skrattande!


För det är det idag! Gumman har sovit hela natten, somnade dock lite sent igår kväll men men. Min sambo fyllde år igår så vi hade fullt upp på dagen att inhandla present och middag. Fick gäster men tyvärr så hade jag mitt pass på sjukhusets träningsanläggning så jag var tvungen att åka iväg strax efter att de kom :( Senare under kvällen när lilltrollet till slut somnat så mös vi i soffan med glass från härliga härjedalen, huuuuur god som helst!!!!


Nu ska vi försöka få på oss lite kläder och packa skötväskan för en tur till öppna förskolan. Sedan efter lunch ska jag packa min väska för jobb och i kväll drar min sambo och Wilma till Ström för att se hockey match (Wilma ska få vara hos sin ena faster medan T är på hockeyn). Sedan är det bara att kliva upp i morgon bitti då jag har ett morgon pass på jobbet sedan är det heeeeelg!!!!!


Ha en go dag!!!

Presentation


Wilma min ögonsten

Omröstning

Gillar du höstmörkret?
 Ja absolut, hösten är den bästa årstiden
 Ja, älskar när man får tända ljus
 Nja, svårt att bestämma mig
 Nej, längtar till vintern
 Nej absolut, så mörkt och kallt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards