Wilma - min ögonsten!

Alla inlägg den 5 september 2009

Av Jessica Sjödin - 5 september 2009 19:35

Hallo!


Varit lite tyst någon dag nu men jag har ju jobbat två nätter och i kväll jobbar jag (hm....hinner sitta här :)). Wilma har varit med sin pappa när jag varit borta och det har gått bra, dock lite sämre och sova på nätterna men det går. I dag på em åkte de till min mamma och pappa när jag åkte på jobbet, snacka om att det kändes jobbigt! De ska vara i stugan och mysa till i morgon. Skickade med kameran så jag hoppas de knäpper några fina kort! Igår kväll kom tomas ena syster med hela familjen, trevligt värre. Vi åt och drack gott, var nog lite trött då jag endast sovit tre timmar på dagen så under kvällen när K satt och berättade en sak för mig så somnade jag mitt i historien! Snacka om att jag blev paff när jag slår upp ögonen och de sitter och skrattar åt mig.....förlåt K!!!! Idag på fm har vi (jag , K och barna)plockat bär från buskarna medans karlarna har röjt bort busken runt huset, skönt!!! Nä nu ska jag jobba


ha de!

Presentation


Wilma min ögonsten

Omröstning

Gillar du höstmörkret?
 Ja absolut, hösten är den bästa årstiden
 Ja, älskar när man får tända ljus
 Nja, svårt att bestämma mig
 Nej, längtar till vintern
 Nej absolut, så mörkt och kallt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards