Wilma - min ögonsten!

Alla inlägg den 9 september 2009

Av Jessica Sjödin - 9 september 2009 08:28

...ja det är det. Wilmas pappa fyller år så idag så ska vi iväg och fixa en fin present! Vet redan va vi ska köpa så det blir så bra så! Äntligen har jag en ledig dag och får umgås med lillskruttan. Det tar på att jobba, nu började jag verkligen med ett grispass, men då blir det lugnare framöver i denna månad. Igår kväll så fick jag fara och träna och det var huuur skönt som helst, få svettas lite efter dessa arbetspass. Så när vi mös ner oss i soffan och skulle se film så dröjde det inte länge innan ögonlocken åkte igen....tror jag somnade vid halv tio, säkert behövligt! Gumman hon somnade vid sju igår och vaknade vid ett och fick välling sedan sov hon till halv sju cirkus i morse....sicken tjej!


Nu har vi precis ätit frukost, eller gumman har ätit och jag har druckit morgonkaffe.......mmm. Nä om vi ska ta på oss lite kläder och fixa till oss inför den stora dagen! Nästa vecka ska vi se hur gumman växt sedan sist, BVC tid! Lägger in en fin bild från helgen då mina ögonstenar var i stugan.  


Kramen!

Presentation


Wilma min ögonsten

Omröstning

Gillar du höstmörkret?
 Ja absolut, hösten är den bästa årstiden
 Ja, älskar när man får tända ljus
 Nja, svårt att bestämma mig
 Nej, längtar till vintern
 Nej absolut, så mörkt och kallt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards