Wilma - min ögonsten!

Alla inlägg den 28 november 2009

Av Jessica Sjödin - 28 november 2009 20:50

Hallo hallo!


Ja nu sitter man här i soffan med ett glas rött och andas ut, det tar på krafterna och jobba! Det gör ju inte saken bättre att det är ganska tungsamt på jobbet!! Wilma har umgåtts med sin pappa och de har haft det mysigt medan en anna har slitit :) Idag kom brorsan in och hjälpte oss med att dra lite el nere i renoveringsrummet...snacka om att prinsessan här hemma var eld och lågor! Hon har hängt efter brorsan mest hela tiden...iaf från det jag kom hem. Hon lär väl bli lite ledsen i morgon när hon vaknar och han är borta.....


Nä nu ska jag fortsätta att slappa....ska upp halv sex i morgon, gäsp! Men i morgon kväll ska vi på lars Vinnerbäck, gött! Hoppas iaf det, bara det löser sig med barnvakt men det brukar det göra :)


Ha de gött!

Presentation


Wilma min ögonsten

Omröstning

Gillar du höstmörkret?
 Ja absolut, hösten är den bästa årstiden
 Ja, älskar när man får tända ljus
 Nja, svårt att bestämma mig
 Nej, längtar till vintern
 Nej absolut, så mörkt och kallt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards