Wilma - min ögonsten!

Alla inlägg den 9 november 2009

Av Jessica Sjödin - 9 november 2009 22:12

...ja jag har inte tid eller lust för tillfället att blogga. Får dåligt samvete så fort jag inte hinner. Bara skolarbetet är färdigt så blir det nog lite bättre. Gumman hon mår bra och far omkring här hemma som en vilding nu för tiden! Nu håller vi bara tummarna att vi slipper denna nya influensa som finns runt omkring oss......peppar peppar. Väntar med spänning på att höra vad de bestämmer för de små som är under två år. Jag vaccinerar iaf Wilma om de kommer med ny info om att de rekommenderar det! Nä nu är det sängen och tv som gäller innan man slår igen ögonen!


Go natt vänner!

Presentation


Wilma min ögonsten

Omröstning

Gillar du höstmörkret?
 Ja absolut, hösten är den bästa årstiden
 Ja, älskar när man får tända ljus
 Nja, svårt att bestämma mig
 Nej, längtar till vintern
 Nej absolut, så mörkt och kallt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards