Wilma - min ögonsten!

Alla inlägg den 22 november 2009

Av Jessica Sjödin - 22 november 2009 13:20

Hallo hallo!


Gud va jag längtar till snön! Är bra less på detta slask väder! Vi är inte ute och leker någe då det är så himla tråkigt väder ute. Vi har provat att få på trollet ett par uteskor men hon bara skriker och gråter...och då menar jag tokgråter!!! Har ett par tussar som är vattentät som vi använder för tillfället och de är väl inte helt optimala att ha på när hon går  nu när det är så trist väder ute....


I helgen har vi myst och haft oss. Igår var vi och köpte lite julbelysning som ska upp till advent, lääääängtar! Sedan åkte vi till några kompisar och vips så var vi bjudna på middag, inte helt fel! Tack för det! Wilma tyckte om lasagnen :) Igår kväll så mös vi framför Robinson och efter det blev det film! Gumman hon somnade vid  åtta tiden. Vaknade fem i morse av en liten ledsen dam, lite välling och sedan somnade vi om. Min sambo fick väcka Wilma vid tjugo i nio i morse......det är baksidan med nattvälling....hon vaknar så sent. Det har blivit sämre med maten men det beror troligtvis på omställningen som sker, vi ger henne mer och mer av våran mat. Bara att använda gaddarna mer :)


Nä nu sover Wilma ute så jag har åkt på att måla lite grejor som ska upp på väggen nere. På torsdag kommer en kakelsättare och fixar det sista som är kvar i relaxrummet....så nästa helg ska vi mysa! Tyvärr så jobbar jag men det ordnar sig nog!


Ha en skön söndag!

Presentation


Wilma min ögonsten

Omröstning

Gillar du höstmörkret?
 Ja absolut, hösten är den bästa årstiden
 Ja, älskar när man får tända ljus
 Nja, svårt att bestämma mig
 Nej, längtar till vintern
 Nej absolut, så mörkt och kallt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards