Wilma - min ögonsten!

Alla inlägg den 5 november 2009

Av Jessica Sjödin - 5 november 2009 21:53

...ja så är det. Har inte tid att blogga så mycket så det blir ett snabbt inlägg. Guman hon går och går och hamnar på rumpan x flera flera! Snacka om att tycka det är super kul att kunna gå.


Vi har haft besök av mamma och pappa, de kom igår och for i kväll. Snacka om att de skämt bort Wilma! Hon har blivit momma och moffas tjej detta dygn! Helst idag har hon velat vara med momma...det är så roligt att se! Men nu har de farit så vi får se hur morgon dagen blir :) Vi håller på att renovera nere och idag har grabbarna hunnit väldigt mycket! För övrigt väntar vi fortfarande på soffan men den ska komma till veckan...vi får väl se! Sen så väntar vi på att bergvärmen ska bli färdig snart! Med andra ord så väntar vi på det mesta nu för tiden!!!


Nä nu ska jag läsa en rapport!


Sov gott!!!

Presentation


Wilma min ögonsten

Omröstning

Gillar du höstmörkret?
 Ja absolut, hösten är den bästa årstiden
 Ja, älskar när man får tända ljus
 Nja, svårt att bestämma mig
 Nej, längtar till vintern
 Nej absolut, så mörkt och kallt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards