Wilma - min ögonsten!

Alla inlägg den 2 november 2009

Av Jessica Sjödin - 2 november 2009 17:26

Ja nu är det måndag igen...tiden går ju så fort!!! I natt vaknade gumman en gång och fick välling, somnade om direkt. Jag duschade tjugo i åtta i morse och blev lite paff att jag vaknade innan Wilma. Jag drog mig ett bra tag och gick sedan och duschade...sedan vaknade Wilma! Snacka om att ta sovmorgon! Kanske för att vi hade besök i går kväll och gumman hoppade i säng ite senare än vanligt.


Jag undrar om det var för att gumman såg sin kompis gå och gå igår för nu är det ingen hejd! Det går inte fort men nu går hon och går och går och går...roligt som bara den!


Idag har vi varit på kalas, dubbelkalas med andra ord. Det är så himla roligt att se att de börjar leka med

varandra...eller iaf märka av varandra! En sovlur har det blivit idag så jag hoppas på en lite tidigare kväll. Vi får besök i morgon bitti av två prinsar, åtta dyker de upp så det är bra om vi vaknar tidigare i morgon. Wilma får även träffa mormor i morgon samt en vännina till mormor! Skoj! Så vi bjussar på lunch.


Wilma tycker att det är så roligt när man leker titt ut med henne och nu har hon även kommit på att hon kan leka titt ut själv..........

 

   

....här är jag!


Nä nu ska jag stryka lite gardiner och plugga om man orkar!


Ha de gött i höstmörkret!

Presentation


Wilma min ögonsten

Omröstning

Gillar du höstmörkret?
 Ja absolut, hösten är den bästa årstiden
 Ja, älskar när man får tända ljus
 Nja, svårt att bestämma mig
 Nej, längtar till vintern
 Nej absolut, så mörkt och kallt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards