Wilma - min ögonsten!

Alla inlägg den 14 november 2009

Av Jessica Sjödin - 14 november 2009 15:54

Hallo hallo!


Ja jag vågar inte hoppas något för tillfället men för tredje natten i rad har trollet vårat sovit hela natten! Hon blev nog sur när hon bara fick en liten flaska :) Idag har vi haft besök av Wilmas farfar och det tyckte Wilma var toppen! Vi fick äntligen våran soffa igår  så jag tror att han var nyfiken på den. Jag kan säga utan att ljuga att jag bara äääääääälskar att vara i vårat vardagsrum nu för tiden, så himla fint!!!! Om jag inte var bortbjuden på middag i kväll så hade det varit givet att dansbanskampen njutits i soffan uppe!!!!!


Nä nu ska jag vila lite innan jag ska fräscha upp mig inför kvällen. Jag ska som sagt på middag hos en kompis som jag inte träffat allt för mycket sista tiden så det ska bli suuuuuper roligt! Har man tur så blir det lite vin också, gött!

   


Vi håller på att renovera relaxrummet nere och det är inte färdigt än....hoppas till jul! Vi har fått upp fototapeten och golvet så det ser ut så här för tillfället....

  

  


Ha en trevlig lördag kväll vänner!

Presentation


Wilma min ögonsten

Omröstning

Gillar du höstmörkret?
 Ja absolut, hösten är den bästa årstiden
 Ja, älskar när man får tända ljus
 Nja, svårt att bestämma mig
 Nej, längtar till vintern
 Nej absolut, så mörkt och kallt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards