Wilma - min ögonsten!

Alla inlägg den 8 augusti 2009

Av Jessica Sjödin - 8 augusti 2009 07:55

...det är det för tillfället i våra hem. I lgh är det grejor överallt och i huset är det målargrejor och tapetseringsgrejor mm. Trots allt kaos så är jag överlycklig. Igår skrev vi på de sista papprena och fick alla nycklar så nu är vi husägare, på riktigt!!! Känns hur skönt som helst!!!!


Mor och far kom igår och vi satte igång direkt med renoveringsplanerna samt packning från lgh till huset. Gumman var så snäll igår men man hinner inte mycket när man har henne med sig. Nu kryper hon ju som bara den, hon ser ju allt också så hon är överallt! Hon har ätit bra i några dagar också nu, riktigt bra så det känns också grett! Igår kväll somnade hon i vagnen då vi var uppe i huset så jag och mamma hann plocka in i köket medan grabbarna tapetserade! Tomas kom hem vid tre halv fyra tiden i natt och då var vårat sovrum färdigt! Förrutom det så hann de måla de väggar som skulle målas i allrummet nere (ska väl målas någon gång till) och en av väggarna uppe i vardagsrummet. Vi hann även röja lite ute på tomten, skönt.


Mamma och pappa har sovit i huset i natt då vi inte har någon plats för dem här, fatta de fick sova första natten i huset och inte vi! Orättvist :). Nä nu börjar gumman bli less. Vi ska göra oss iordning och jag ska packa en lite väska för jag och mamma drar till Övik idag (bestämt sedan tidigare) och återkommer i morgon, då far vi förbi Ikea i Sundsvall på vägen hem. Ha de gött alla!

 

Så här trött kan man vara en dag!

Presentation


Wilma min ögonsten

Omröstning

Gillar du höstmörkret?
 Ja absolut, hösten är den bästa årstiden
 Ja, älskar när man får tända ljus
 Nja, svårt att bestämma mig
 Nej, längtar till vintern
 Nej absolut, så mörkt och kallt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards