Wilma - min ögonsten!

Alla inlägg den 1 augusti 2009

Av Jessica Sjödin - 1 augusti 2009 02:14

... ja det har jag nu mitt i natten! Innan ni tror att jag blivit tokig kan jag bara tala om att jag jobbar natt i natt. Ganska skönt att komma iväg och göra något själv. Var rätt så ångestladdad innan men bara man kommer hit så går det ju bra.


Ja nu går det verkligen undan när gumman kryper, vips så är hon en braaa bit bort. Med andra ord är det SLUT PÅ FRIDEN :). Något som är jobbigt för tillfället är att hon äter så klent, skruttan min. Kanske en halv burk till lunch och en halv till middag, vad ska man göra????? Nä nu ska här göras nytta för lönen, ha de och sov så gott!!!

Presentation


Wilma min ögonsten

Omröstning

Gillar du höstmörkret?
 Ja absolut, hösten är den bästa årstiden
 Ja, älskar när man får tända ljus
 Nja, svårt att bestämma mig
 Nej, längtar till vintern
 Nej absolut, så mörkt och kallt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards