Wilma - min ögonsten!

Alla inlägg den 22 januari 2009

Av Jessica Sjödin - 22 januari 2009 16:58

Hallo hallo!

...nja det blev inte lika tidig kväll som i förrgår. Jag förstår inte, dagtid kan man somna vart som helst men kvällstid vill gumman inte "gå och lägga" sig. Ibland går det som smort när hon ska sova och ibland mycket skrik, förstår inte! Men men man ska väl inte förstå allt heller. Idag har vi varit på öppna förskolan och träffat kompisar, ett stort plus för öppna förskolan! Man har alltid trevligt. Pratar, fikar och leker med barnen, en sak som är jätte bra är sångstunden. Tyvärr så brukar gumman sova när vi kommer dit och missar då ibland sångstunden...synd men mamma får ju lära sig en massa barn sånger och ramsor istället, hi hi. För att sedan få lite motion och frisk luft så gick vi till stan och köpte blockljus....sedan satte hungern in snabbt så vi tog bussen hem - tänk om jag kunde ha tagit rätt buss då, suck. Fick gå en bit i alla fall så blodsocker nivån var rätt låg när vi kom hem, puh vilken pärs.

Sitter nu och tittar på miraklet! Hon har precis somnat i gymmet, gulligt. Nä ska passa på att vila ögonen på TV:n en stund och bygga energi, ska på träningspass ikväll - grymt laddad.

Ha de gött!

Presentation


Wilma min ögonsten

Omröstning

Gillar du höstmörkret?
 Ja absolut, hösten är den bästa årstiden
 Ja, älskar när man får tända ljus
 Nja, svårt att bestämma mig
 Nej, längtar till vintern
 Nej absolut, så mörkt och kallt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards