Wilma - min ögonsten!

Alla inlägg den 20 januari 2009

Av Jessica Sjödin - 20 januari 2009 16:54

Hallo hallo!

Man tror att man fått till en rutin men det raseras ganska fort...från en dag till en annan. Nu har jag bestämt mig att det är bara att följa gummans egna mönster, i alla fall en eller två månader till. Dock är mönstret ganska lika från dag till dag och inget jag gör kan rucka det :). Vi har fått en väldigt kvällspigg tjej, vill inte sova förrän mamma och pappa är på väg i säng och det kan ibland vara lite jobbigt att inte få så mycket tid själv på kvällen. Ofta så sover hon en timma vid sjutiden så man ska inte klaga på den underbaraste varelsen i världen...sa jag sötaste också :). Nä nu ska jag passa på att mysa ner i soffan och läsa en tidning innan gumman vaknar....

Ha de gött

Presentation


Wilma min ögonsten

Omröstning

Gillar du höstmörkret?
 Ja absolut, hösten är den bästa årstiden
 Ja, älskar när man får tända ljus
 Nja, svårt att bestämma mig
 Nej, längtar till vintern
 Nej absolut, så mörkt och kallt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards