Wilma - min ögonsten!

Alla inlägg den 29 maj 2010

Av Jessica Sjödin - 29 maj 2010 20:11

ja det är väl ungefär vad som händer dessa dagar. Gumman åkte på förkylning förra helgen och har varit snuvig hela veckan, inget dagis med andra ord. Så i onsdags var det min tur att åka dit och i fredags var gubben liggandes hela dagen. Nu börjar vi väl sakta men säkert att återvända till livet :) I helgen är vi lediga tillsammans, vilket vi inte varit på huuuuur länge som helst. Gumman hon är mer vild än tam...men världens goaste!


I tisdags så åkte jag med några kompisar till Sundsvall för att genomföra fem kilometer med löpar skorna på, vi var på vårruset..hm var lite länge sedan man sprang...har väl tränat ca tre veckor inför detta. Jag lovade i ett svagt psykist ögonblick att jag skulle med men nu i efterhand är jag glad att jag åkte. Mitt mål var att jag skulle under trettio minuter och det fixade jag, gött!!! Nu är det bara att fortsätta och löpa, har ju en sommar som kommer sakta men säkert.


Nä nu måste jag ge mig, väntar besök och melodifestivalen närmar sig...tyvärr utan Sverige men men


Ha en trevlig lördag kväll!

Presentation


Wilma min ögonsten

Omröstning

Gillar du höstmörkret?
 Ja absolut, hösten är den bästa årstiden
 Ja, älskar när man får tända ljus
 Nja, svårt att bestämma mig
 Nej, längtar till vintern
 Nej absolut, så mörkt och kallt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards